Live your life! Listen to your music way too loud, be as crazy and as "different" as you want to be and always remember. You're not alone! - Andy Biersack

2015. május 9., szombat

Meglepi bejegyzés - 1000 kattintás!

     Gyerekek, én lefagytam.
     Tegnap este bejelentkezek, hogy befejezzem a 6. részt, rámegyek a blogger Irányítópultjára, és mit látok???*-*
  
Tegnap pont elkaptam, és lefotóztam, valamikor 19 óra tájt.

Ez a jelenlegi állás (2015.05.09. 15:07)
    Mielőtt belekötne valamelyik ,,jóakaróm"; a saját kattintásokat nem számolja bele, mert beállítottam, szóval abszolút TI értétek el ezt az ezres olvasottságot! (Jó, mondjuk ezt már tudtátok, mert mindenhova kiírtam a legutóbbi rész linkje mellé xD) Nos, sikeremen felbuzdulva, úgy döntöttem, kicsit beavatlak titeket az írási folyamatba, elmondok pár bennfentes infót a sztoriról, csak hogy jobban belelássatok a dologba^-^

Hogyan írok meg egy részt?
A sztorit már az első rész megírásakor tudtam, és aszerint próbálok haladni. A hatodik résznél elcsúszott a terv, nem úgy folytattam a sztorit, ahogy eredetileg akartam, de úgy éreztem, nem jó, ha minden rész a Black Flowerben játszódik, így végül Andy a Santa Monicai tengerparton csókolta meg Mirandát.
A részeket nem közvetlen gépre írom, ugyanis általában a suliban jutnak eszembe részletek, így a kedves kis mindenes füzetembe írogatok mindent, és onnan gépelem be délutánonként. Ilyenkor mindig módosítgatok, de a szöveg nagyrészt ugyanaz marad, mint ami a jegyzetemben volt. Egy rész átlagosan 3 és fél A4es oldalt tesz ki, de például a legutóbbi, hatodik rész 6 teleírt oldalt követelt a füzetemből, amit kicsit sem bánok, sőt^^
Ezek a jegyzetek valahogy így néznek ki. Ez 2 oldal a 6. részből. Tudom, rondán írok, és a kamerám is sz*r, de most na. NAILED IT.
 Érdekes tények a történetről
  • A raszta szereplő, Miranda iskolatársa, Justin azért kapta ezt a nevet, mert 2 Justin Bieber rajongó barátosném is olvassa az oldalamat, és ezzel szerettem volna mosoly csalni az arcukra.
  •  Először Ashleyvel akartam összehozni Mirandát. Aztán egyszer csak arra eszméltem, hogy már Andyt írtam bele, úgyhogy így maradt .
  • Író szeretnék lenni, ezért bontogatom a szárnyaimat fanficek terén.
  • Miranda meg azért Miranda, mert ez volt az első külföldi nő név, ami eszembe jutott.
  • Tervezek készíteni karaktert több ismerősömről is. Kíváncsi vagyok, felismeritek-e majd magatokat, srácok! :3
  • Santa Monica a valóságban is nagyjából fél órányira van Los Angelestől.  És a tengerpart is ott van, Santa Monica State Beach néven. Egyedül a stég nem létezik.
A Gugli Mepsz nem hazudik
Santa Monica State Beach
Naaaaaagyon köszönöm még egyszer az 1000 kattintást, én rendületlenül haladok előre, és folytatom a történetet nektek! Jut eszembe, a következő rész valószínűleg hétfőn kerül fel az oldalra. Szóval legyetek résen c: ^^ Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése