Live your life! Listen to your music way too loud, be as crazy and as "different" as you want to be and always remember. You're not alone! - Andy Biersack

2015. április 22., szerda

Miranda Brown bemutatkozik

Helló.
Előre bocs, de nem vagyok valami jó bemutatkozásban. Miranda Brown a nevem, egészséges vagyok testben, lélekben, stb. Már ha a laktózérzékenység nem számit ide, mert azon kivűl teljesen jól vagyok. 20. szülinapom felé araszoló punk és emo hibrid leánygyermek vagyok. Amerikában élek, bár a gyökereim magyar származásomra vezetnek vissza. Nagymamám és nagyapám is magyar volt, csak kiköltöztek Los Angelesbe, mikor apám megszületett. Ő lett Peter Howard Brown. Anyám eredeti neve Alicia Fairytale, mikor hozzáment apámhoz, felvette a Brown nevet. Van egy nővérem, Rose, aki 3 évvel idősebb nálam, és ő az egyik legjobb barátnőm is. Már külön él tőlünk a barátjával, igaz, nem olyan messze, pár utcányira csupán. Én még a csendes kis lakásunkban lakom a szüleimmel, de már keresem az albérletet! ✋
Szeretek irni, ez a szenvedélyem. Azt mondják, jó vagyok, bár nem tudom biztosra. Azzal tisztában vagyok, hogy van érzékem a költészethez és sztori iráshoz. A jövőben több könyvet is szeretnék majd kiadatni, jómagam is a olvasás elkötelezett hivének mondom magam. Szeretem az izgalmas, akciódús történeteket, és ez az életemmel sincs másképp. Ugyanis a másik szenvedélyem a motorozás. Szeretem érezni, ahogy a szél néha csintalanul bekúszik a sisakom alá, és megcsikizi az államat. Szeretek száguldani. Lehet, hogy igy elsőre az olvasás-irás, meg a motorozás nem fér össze, dehát na, ez vagyok én :D
Zenében is a zúzós számokat szeretem. Nagyon kevés lassú dal van, amit szeretek, főleg a pörgést szeretem. Ezért nem járok szórakozóhelyekre, ott nem játszanak nekem való zenét. A koncertek az én világom.
Nos, nagyon röviden és tömören ez volnék én.
Eddig egy átlagos elsős egyetemista lányként éltem az életemet, egészen addig, amig egy rejtélyes fiú be nem toppant az életembe....
A kép a gugliról van, de kb ilyennek képzelem el Mirandát (a szerk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése